Конкурс "Вода - джерело життя"

Учні  нашого навчального закладу взяли участь у Х Міжнародному конкурсі еколого-валеологічної спрямованості "Вода - джерело життя" у номінації мультимедійна презентація "Природні водойми моєї місцевості та їх важливість для місцевої громади"  

 

(переглянути презентацію можна, натиснувши на малюнок)


Слабка ланка

Серед учнів 10-11 класів у грудні було проведено інтелектуальне змагання з біології «Слабка ланка". Змагання проведено з метою підготовки до ЗНО з біології та як різновид розумового дозвілля школярів.  Захід відбувався у три тури. Питання  кожного туру ускладнювалися. Журі рахувало кількість набраних балів учасниками та визначало переможців , серед яких були визначені найкращі знавці з ботаніки, зоології , анатомії та визначений найкращій інтелектуал.

 

   З учнями 7 класу по закінченню вивчення теми « Різноманітність тварин» був проведений проект «Хребетні тварини, їх спосіб життя та різноманітність». Учні готували стінографічну виставку, повідомлення та презентації з даної теми.


Всеукраїнський заочний конкурс-огляд внутрішнього та зовнішнього озеленення навчальних закладів "Галерея кімнатних квітів"

Конкурс проводиться з метою залучення дітей та підлітків до роботи по озелененню та благоустрою території, формування екологічної культури особистості, активізація пізнавальної, творчої та просвітницької діяльності учнів, покращення внутрішнього та зовнішнього озеленення загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів


День юного натураліста

У вереснi 2013 року було організовано проведення акції «День юного натураліста». 

Цю акцію підтримали класні керівники, заступник директора з виховної роботи Реученко І.О., педагог-організатор   Носко С.Б., вчитель біології Щуренко Н.М.  та учні 7 - 11 класів


Кращий із кращих (ігровий захід)

Біологічний ігровий захід для

 учнів 8 класу

 

Цілі: підвищити інтерес учнів до біологічної науки; повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів з біології; формувати логічне мислення; розвивати вміння аналізувати; швидко знаходити правильну відповідь; формувати вміння самостійної роботи з додатковою літературою, прагнення до самоосвіти.

Хід заходу:

І.Вступне слово вчителя.

Оголошення початку й  умови гри. ...