Тест

Презентація " Роль дистанційного навчання на уроках хімії" 

9 клас

План- конспект уроку хімії  у 9 класі

Тема уроку: «Оксигеновмісні речовини. Метанол, етанол, гліцерин»

 Навчально-освітня мета уроку: сформувати предметну компетенцію в учнів про метанол та етанол, як представників насичених одноатомних спиртів та гліцерин як представник багатоатомних спиртів,з’ясувати їхні молекулярні та структурні формули.

Предметна компетентність: сформувати предметну компетенцію в учнів про одноатомні та багатоатомні спирти, вивчати фізичні та хімічні властивості спиртів, навчитися складати рівняння горіння спиртів, взаємодію з лужними металами, провести якісну реакцію на гліцерин.

Ключові компетентності: спілкування державною мовою, основні компетентності у природничих науках.

Тип уроку: набуття нових знань.

Форми роботи:розповідь учителя, демонстраційний експеримент, лабораторний експеримент.

 

Хід уроку.



8 клас

Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук.

 «Жити – значить мати  проблеми, а розв’язувати їх

 значить зростати інтелектуально»

Дж.Гілфорд.

 

Мета:  систематизувати та узагальнити знання учнів про склад, назви, класифікацію неорганічних речовин;виявити взаємозв’язок хімічних властивостей основних класів неорганічних сполук; формувати поняття про генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук та генетичні ланцюги між класами неорганічних сполук та формувати вміння складати відповідні рівняння хімічних реакцій;простежити взаємозв’язок процесів утворення  та взаємоперетворення неорганічних сполук;  виховувати в учнів інтерес до знань, самостійність у навчанні, працьовитість і сумлінність. 


8 клас

Розділ: Складні неорганічні речовини.

Тема. Основи: поняття, склад і назви, класифікація, використання.

Мета: Cформувати поняття про основи, ознайомитися з класифікацією основ сформування вміння складати формули основ, розвивати вміння  творчо використовувати отриману  інформацію.

 

Матеріали: зразки миючих засобів, основ, метилоранж, лакмус, фенолфталеїн, натрій гідроксид, кальцій гідроксид.


9 клас

«Хімічні властивості спиртів.
Використання спиртів. Отруйність спиртів,
їх шкідливий вплив на організм людини»

Мета уроку: вивчити хімічні властивості спиртів на прикладі метанолу, етанолу й гліцерину; показати зв'язок хімічних властивостей спиртів з наявністю функціональної групи; довести шкідливий вплив метанолу й етанолу на організм людини.

 

Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь і навичок і творчого застосування їх на практиці.


10 клас

«Алюміній як хімічний елемент і
проста речовина»

 

Цілі уроку: дати характеристику Алюмінію за періодичною таблицею Д. І. Менделєєва; створити умови для дослідження учнями фізичних і хімічних властивостей алюмінію на основі  будови атома; продовжити формування поняття взаємозвязку між будовою елементів та їх положенням у періодичній таблиці, з хімічними та фізичними властивостями речовин на прикладі алюмінію; розширити поняття про відновні властивості металів; познайомити учнів з галузями застосування Алюмінію та його сполук; продовжити розвиток загально навчальних і предметних умінь(аналізувати, порівнювати, робити висновки,складати молекулярні та йонні рівняння реакції), логіко-значеннєвого мислення учнів; розвивати їх уміння самостійно працювати на уроці.


9 клас

Окисно-відновні реакції. Поняття про метод електронного балансу

Мета уроку: сформувати вміння та навички у складанні рівнянь окисно-відновних реакцій. Навчити добирати коефіцієнти методом електронного балансу; відпрацювати вміння та навички у визначенні ступеня окиснення елементів за хімічною формулою.

Тип уроку: засвоєння навичок та вмінь.

Форми роботи: складання схем, розповідь учителя, виконання тренувальних вправ за алгоритмом.

 

Засоби наочності: алгоритм складання окисно-відновних реакцій методом електронного балансу.